Tuesday, August 11, 2009

My Member In School

Lencana SMK Kundasang



Hidup saja bekalan elektrik aku terus check emel. Aku terkejut sebab menerima emel daripada Hafizul. Dia nak tau sangat sapa aku bab aku cerita mengenai penubuhan Tingkatan 6 di SMK Kundasang melalui blog sekolah tersebut. Dia ni aku punya classmateku masa Tingkatan 6 dulu. Tapi aku balas emel dia dengan menggunakan clue saja. Bab kalau dia ingat posisi tempat duduk masa form 6, dia akan kenal aku siapa.

Masa melayari laman blog SMK Kundasang, Cathol juga bertanya sama ada aku kenal atau tidak. Memang aku kenal bab dia duduk paling depan sekali di kelas. Manakala aku pula duduk paling belakang sekali berhampiran dengan tingkap. Saja aku duduk di tepi tingkap bab aku suka sangat tengok Gunung Kinabalu pada waktu pagi. Secara tidak langsung, blog SMK Kundasang yang dibuat oleh Cikgu Al Zubir telah menemukan aku dengan member lama masa sekolah dulu.

No comments:

Post a Comment